Kushtet për të fituar

Ekipi i vlerësimit teknik të institucionit “Food Awards” do të vendosë nëse kompanitë kandidate plotësojnë kriteret e çmimit bazuar në matjet e bëra nga një program i krijuar posaçërisht që përdoret ekskluzivisht për këtë qëllim

Metoda e dallimit dhe renditja përfundimtare

Biznesi që arrin nëpërmjet rishikimeve të vizitorëve të tij në vitin aktual të mbledhë një pikë të barabartë ose më të lartë prej më shumë se 4 pikë (5 pikë është më e larta) dhe bazuar në të dhënat e cilësisë së mbledhur nga programi ynë (konkurrenca, pikët barazuese, cilësia të dhëna, më shumë rishikime, etj.), fiton dallimin për kategori(kat) që do të shpallen.

Për çdo rajon, ka vetëm një fitues

Në rast se nuk to mundemi të kontaktojm me fituesin apo refuzim të dallimit, të drejtën e dallimit kanë dy nënkampionët e radhës që janë në treshen që do të vlerësojë në institucion “Food Awards”. Rezultati I fitimit.

Nderimet u jepen nga organizatori dhe grupi vlerësues i personave, kompanive apo organizatave që kanë paraqitur punë cilësore, e cila vlerësohet se do të sjellë përfitime për shoqërinë dhe kontribuon në zhvillimin e bisnesit tuaj.

Njoftim Ligjor

Vetëm bizneset/prodhuesit e hotelerizimit/ushqimit që shpërblehen çdo vit kanë të drejtë të mbajnë stemat e Food Awards.

Të gjitha statujat fituese janë të ndaluara të përdoren nga bizneset që nuk fitojnë çmime. Nëse konstatohet se është kështu, do të nisin të gjitha procedurat ligjore.

Kompania që menaxhon në mënyrë komerciale institucionin Food Awards rezervon të gjitha të drejtat e saj ligjore për çdo përdorim të markës tregtare nga bizneset që nuk kanë të drejtë për të.

Në rast se bizneset konstatohen se mbajnë në mënyrë të parregullt afishen ose certifikatën speciale, ata do të kërkojnë dëmshpërblim financiar për vjedhje të pronësisë intelektuale dhe përdorim të padrejtë dhe të paautorizuar.

Titujt e kompanive fituese

Institucioni Food Awards u jep të drejtën dhe miratimin kompanive të shpërblyera për të përdorur certifikatën dhe gjithashtu markën zyrtare të cilën e marrin si në formë të printuar ashtu edhe në formë elektronike (logo).

Marka mund të përdoret nga kompania fituese e çmimeve në të gjitha format e reklamimit, mjetet sociale, materialet audio-vizuale dhe të gjitha veprimet promovuese. Në rast se kompania mban degë në zona që nuk janë vlerësuar në kategorinë e tyre, përdorimi i logos është rreptësisht i
ndaluar, pasi do të krijojë konfuzion dhe konkurrencë të pandershme.

Ndalohet rishtypja e afishes ose certifikatës speciale nga marrësit e vlerësuar, si dhe dhënia e tyre përdoruesve të paautorizuar ose kompanive të tjera.

Food Awards rezervon të drejtën të përshtatë markat e tjera të biznesit (sponsorët) me diplomat dhe çmimet e tabelave që jep pa asnjë njoftim.

Çdo falsifikim ose përdorim që zvogëlon ose dëmton thelbin e markës zyrtare të Food Awards si dhe veprime të paligjshme dhe mashtruese i japin të drejtën e kompensimit shoqërisë tregtare administruese të institucionit.

Bizneset fituese kanë të drejtë të mbajnë shenja në çdo aktivitet promovues që dëshirojnë për një kohë të pacaktuar. Megjithatë, ata nuk kanë të drejtë të rindërtojnë shenjat ose të ndryshojnë arbitrarisht datën në to. E njëjta gjë vlen edhe për diplomat e diferencimit dhe çmimet speciale të tabelave të certifikimit.

Të drejtat e pronësisë intelektuale

E gjithë përmbajtja e faqes së internetit, duke përfshirë imazhet, fotot, dizajnet, videot, grafika, tekstet, shërbimet dhe të gjitha skedarët e kësaj faqe interneti janë pronë intelektuale, marka tregtare dhe veçori dalluese të Food Awards dhe mbrohen sipas dispozitave përkatëse të Ligjit Shqiptar, ligji evropian dhe konventat dhe traktatet ndërkombëtare.

Asnjë prej tyre nuk mund të shitet, kopjohet, modifikohet, riprodhohet, ribotohet, transmetohet ose shpërndahet në asnjë mënyrë ose pjesërisht. Produktet ose shërbimet e përmendura në faqet online këtu dhe që mbajnë markat e organizatave përkatëse janë pronë e tyre intelektuale dhe industriale dhe këto organizata mbajnë përgjegjësinë përkatëse.

Në rast të shkeljes së sa më sipër nga përdoruesi në çfarëdo mënyre, përdoruesi pranon se ai është i vetëm përgjegjës për kompensimin për sa më sipër.